/etc/rc.d/init.d/gdm nie działa w runlevel 5

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 13 Lut 2000, 21:21:33 CET

Cześć

Właśnie spróbowałem uruchomić system w runlevel'u 5 używając gdm. I
kaszana. Dlaczego? Otóż najwyraźniej gdm albo X serwer nie może być
startowany przed ustaleniem ilości konsol. Poprostu się gubi: próby
przełączania się pomiędzy konsolami powodują kaszanę na monitorze. Nie
wiem czy jest to wina gdm, czy X (mam 3.3.5). Faktem jest że nie działa.
Działa natomiast bez problemu jeśli jest uruchamiany z /etc/inittab:
x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon
W związku z tym zastanawiam się czy zostawić skrypt /etc/rc.d/init.d/gdm
w pakiecie, ale zaznaczyć że nie ma być automatycznie uruchamiany w
żadnym runlevelu, czy też wogóle go wywalić?

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--

polish linux distribution