todo listy

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 14 Lut 2000, 08:59:10 CET

On Mon, 14 Feb 2000, Piotr Czerwinski wrote:
> Wydaje mi się, że <nazwa speca>.todo dosyć jednoznacznie określa,
> do czego ten plik się odnosi i bez tagów. Nie ma co gmatwać bez potrzeby :)
tylko pojawia się problem, jeśli kilka speców jest ze sobą
powiązanych... ale właśnie się zacząłem zastanawiać, czy u nas
taka sytuacja w ogóle gdziekolwiek występuje? Chyba rzeczywiście
nie...

Tu się zgadzam w 100%.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish linux distribution