$TERM w gnome-terminal'u

Wto, 15 Lut 2000, 10:04:27 CET

On Sun, 13 Feb 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Gnome-terminal ustawia zmienną $TERM=xterm co IMO jest błędem. Powinno
> być 'xterm-color'. 'xterm' działało ze starszymi wersjami ncurses, w
> wersji 5 jednak powoduje to że programy nie korzystają z kolorków.
> Właściwie zrobiłem mały patch na gnome-core, który dodaje w
> gnome-terminal.desktop parametr wywołania '--termname=xterm-color' ale
> przed 'cvs ci' zadrżała mi ręka ;). Zastanawiam się czy nie pwinno się
> tego zmienić w źródłach? Albo może w repozytorium GNOME :)

Kilka razy już próbiowałem o tym rozmawiać z ludźmi grzebiacymi w
gnome-terminalu. No efect.
Inne błędy jakie są w tej apliacji to nieporawna reakcja na resize i nie
olewanie LOCALE w kolejnych instacjach terminala co skutkuje tym, że
polska klawiatura funkcjonuje prawidłowo tylko w pierwszej instancji.

Pora chyba zacząć kompletować włąsne poprawki w tym i na to żeby domyślnym
terminalem o ile nie wyspecyfikuje sie typu terminal żeby było
xterm-color.

polish linux distribution