procmail/postfix nie dogadują się w pld.

hardlink hardlink w alpha.net.pl
Czw, 17 Lut 2000, 10:47:16 CET

Artur Frysiak wrote:

> ? Czy pomimo tego że w specu było:
> BuildRequires: xpm-devel
> a Ty nie miałeś tego zainstalowanego rpm przeszedł do budowy pakietu ?
> Jeśli tak to jest to poważny błąd w rpmie.

Sciągnąłem src.rpm z ftp na tasku. Widocznie miał jescze starego speca.
W # $Revision: 1.14 $, $Date: 1999/09/21 13:07:17 $ już jest, że wymaga
xpm-devel.

Pozdr.

--
hardlink
mailto:hardlink w alpha.net.pl

bash: fortune: ELNRNG (Link number out of range)

polish linux distribution