procmail/postfix nie dogadują się w pld.

hardlink hardlink w alpha.net.pl
Czw, 17 Lut 2000, 08:23:06 CET

Artur Frysiak wrote:

[ciach]

> Chłopaki z PTM mają jakiś swój lepszy makewhatis. Trzeba będzie go sobie
> porzyczyć.

Owszem. Tylko trzeba go trochę zinternacjonalizować. Tzn. w chwili
obecnej nadaje się do polskich manuali. makewhatis z pld uzyskuje
scieżkę do manów z `man --path'. I nadpisuje polskie whatis pustym
plikiem.

Pozdr.

--
hardlink
mailto:hardlink w alpha.net.pl

bash: fortune: ELNRNG (Link number out of range)

polish linux distribution