Mozilla i Netscape Navigator

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 20 Lut 2000, 12:46:36 CET

Ellowka

Jak pewnie już wszyscy zauważyli Netscape pod nowymi Xami chodzi jakby chciał,
a nie mógł. Nie można klikać niczego na stronie oraz nie pokazują się niektóre
strony, np. www.plusgsm.pl. Tam jest javascript, więc może w tym tkwi problem?
Dlatego też chciałem zapytać czy Mozilla z CVS jest w miarę do użycia i czy ktoś
już ja posłał na buildery, żeby można było obejrzeć?
Czy nowy Netscape już działa z nowymi Xami?
Ewentualnie czy mamy jakąś inna graficzną przeglądarke? Np. Opera?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer

polish linux distribution