Mozilla i Netscape Navigator

Jarek Druzd raven w ae.pl
Nie, 20 Lut 2000, 14:01:51 CET

On Sun, 20 Feb 2000, Michal Margula wrote:

> Jak pewnie już wszyscy zauważyli Netscape pod nowymi Xami chodzi jakby
> chciał, a nie mógł. Nie można klikać niczego na stronie oraz nie
> pokazują się niektóre strony, np. www.plusgsm.pl. Tam jest javascript,
> więc może w tym tkwi problem? Dlatego też chciałem zapytać czy Mozilla
> z CVS jest w miarę do użycia i czy ktoś już ja posłał na buildery,

Coż, skompilowałem u siebie Mozille M13 z CVS i działa tak że, po
uruchomieniu jej poczekałem około 4 minut aż pokzało mi się okienko z
dodaniem nowego profiu użytkownika. Jednak nic w tymże oknie nie można
było zrobić, a czekać na rekacje programu 4-5 minut to mi się zbytnio nie
chciało. Ale z ciekawości uruchomiłem Mozille pod WinNT, coż włączała się
też okropnie długo, strony ładują się całkiem porządnie, tylko calość się
wywaliła gdy probówałem ustawić proxy :).

Kłopoty z przeglądarką rozwiązałem poprostu instalując Netscape w wersji
dla libc5. Wtedy używane są biblioteki pochodzące z pakietu libc5, zamiast
z /usr/X11R6/lib, dzięki czemu wersja X-Free nie ma znaczenia.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl

polish linux distribution