DevFS

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Sob, 19 Lut 2000, 16:07:41 CET

On Sat, 19 Feb 2000, Michal Margula wrote:

> Moja propozycja to żebyśmy wszyscy przeskoczyli na 3.9.x (ja już mam :>)
> i krzyczeli Ci, którym nie działa. Wspólnie rozwiązując ich problemy możemy
> wyłapać jakieś problemy itd.

Bardzo niechętnie.

Zainstalowałem sobie 3.9.x jakiś czas temu i szybko się wycofałem
z powodów bardziej i mniej istotnych:
1. Xserver obsługuje Backing Store dopiero na maszynach i6 (przynajmniej
   z moją Ati jest taki problem, nie wiem jak z innymi)
2. Nie można było wpisać nic w okienkach edycyjnych pod Netscape
3. Różne dziwne rzeczy się działy: kursor wyprzedzał tekst w okienkach
   edycyjnych gtk, w programach gnome teksty wyświetlały sie jeden na
   drugim itp. (pewnie trzeba to wszystko przekompilować)
4. Autorepeat klawiatury ustawił się na 1 sek i nie umiałem tego zmienić
   :-)

Może to drobiazgi, ale takie sprawy skutecznie paraliżują normalną pracę.
Dlatego proszę, zastanówcie się jeszcze czy robić przejście i jak.
Może da się zrobić tak żeby nadal dało się używać starych iksów.

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

> --
> Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
> http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer
> GnuPG fingerprint: FBDC EC21 2213 05A0 9518 5D54 71F1 203E 2230 3C15

> polish linux distribution

polish linux distribution