Gnome i ~/etc

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Czw, 24 Lut 2000, 22:41:36 CET

[wtorek, 22 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Zmianami do ~/etc spróbuję się zając (chyba że chcesz pomóc). Co do zmian
> do Redhata, Debiana i KDE to ich nie ma w nasej wersji (wyciołem to
> _kompletnie_: wszystko jest w gnome-core-applnk.patch). Nie ma
> rożróznienia jeśli chodzi o aplikacje i jest to kompletnie niepotrzebne.
> Jeżeli mają być jakieś aplikacje PLD specyfic to wystarczy je władować w
> podkatalog w <applnkdir/> bez konieczności wykonywania jakichkolwiek zmian
> w kodzie źródłowym aplikacji GNOME (w tym wypadku chodzi o menueditor i
> panel). Dokładnie tym samym regółom powinno być podporządkowane wszysko w
> [...]
Jak planujesz się zająć to zrób to, ja się przyjrzę temu, i obejrze
procedurę tworzenia paczy home_etc, przestudiowałem już kilka
home_etc.patch i już mniej więcej wiem co i jak ale wole potrenować na
mniej rozległych aplikacjach. Jeśli mowa o KDE, Debian itepe menu, to
możnaby skroić pacza tak, żeby używało #ifdef i innych funkcji
preprocesora, żeby włączali to tylko twórcy pakietów danej dystrybucji.

Pojawił się jakiś skrypcik gnome-wm, może być on przydatny przy
tworzeniu Xsession skryptow, bo gnome dzieki niemu reaguje na zmienne
WINDOW_MANAGER, KDE też nie jest problemem, bo tam wszystko wykonuje
startkde.

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[                Star Trek Lives!                ]=-