Witam

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 27 Lut 2000, 14:03:59 CET

On Sat, 26 Feb 2000, Marek L. Kozak wrote:
> Guziczki mogą być, zwróć tylko uwagę na style. U mnie w rozdzielczości
> 1024x768 w Netscapie muszę wziąć lupę do ręki, żeby coś odczytać.
z kolei ja w rozdzielczości 640x480 mam niezłe problemy żeby ogarnąć
całą stronę, i muszę się do tego nieźle namachać myszką... links/lynx rulez :)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish linux distribution