utmp/wtmp CZY utmpx/wtmpx

Jarek Druzd raven w ae.pl
Nie, 27 Lut 2000, 21:55:35 CET

Hej.

Przez weekend przekompilowałem sobie cały system i pojawił się problem,
otóż w includach glibc jako pliki do logowania sesji użwane są
/var/run/utmp i /var/log/wtmp, a znowu util-linux używa utmpx i wtmpx,
a last z SysVinit próbuje czytać wtmp, i tak w kółko. W związku z tym
pytanie: czy używamy utmp/wtmp czy utmpx/wtmpx. Od razu mogę wziąść się za
przerabianie pakietów z CVS pod konkretne rozwiązanie żeby nie było
później problemów takich jak mnie spotkały.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl