Instalator PLD

Śro, 5 Sty 2000, 21:14:12 CET

On Tue, 4 Jan 2000, Grzegorz Stanislawski wrote:
[..]
> Tez mi przyszla do glowy taka motywacja.
> Problem polega na tym ze pojawienie sie takiej plytki zostanie
> zinterpretowane przez tak zwana opinie publiczna jako wypuszczenie przez
> PLD team oficjalnej wersji, a na to jest przynajmniej moim skromnym
> zdaniem duzo za wczesnie.
> Dystrybucja ani sie nie zaczyna ani nie konczy na instalatorze.

To jest druga część i to nawet ważniejsza tego że na szerszą publikację
jako coś co ma od razu samo z siebie dawać jakieś możliwości jest właśnie
za wcześnie. W tej chwili na zasobach PLD operją osoby o co najmniej
średnim poziomi wiedzy. Są to osoby które dadzą sobie radę z tym, że jest
to jeszcze nadal niekompletne. Wypuszczenie płytki w kilku tysiacach
egzemplaży może w tym wypadku być wiekszą szkodą niż pożytkiem dla PLD
jako takiego i wizerunku jakosci tych zasobów w sytuacji kiedy wpadnie to
w rece osoby z małym poziomem wiedzy, która co ważne ma dodatkowe
pragnienia nie koniecznie tecchniczne co czysto emocjonalne związane z tym
co znajdzie w takiej paczce zasobów.
W sytuacji kiedy moga sie pojawić narzekania lepiej żeby mówiło się o tych
zasobach nadal jednak mało. Przynajmniej jeszczeprzez jakis czas.