Apel o rozwagę :)

Sob, 8 Sty 2000, 01:56:41 CET

On Thu, 6 Jan 2000, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Jutro znikam na tydzień, więc wtrące swoje dwa grosze. Proszę o rozwagę przy
> robieniu dużych pakietów (XFree, gimp), aby nie przebudować ich za często.
> W ciągu dwóch dni już drugi raz ciągnę XFree. Może to dla Was nic takiego,
> ale dla przepchać to przez modem, to nie lada wyczyn.

Micjał odrobina rozsądku .. po to możesz dostawać commit logi ze zmian w
repo (których sumarycznie jest mało w masie) żebyś mógł przy tej okazji
zdecydować czy daną wersje pakietu potrzebujesz czy nie. Ostatnie zmieny w
XFree86 nie były istotne bardzo. Były istotne o ile o ile ktoś chciał
przekompilować (dla użycia gorowej binarki nie miało to zaczenia) nowego
smpega. W najbliszym czasie w XF mozna się spodziewać kolejnych wersji i
to w dwuch ogałęzieniach (XFree86 3.9.17 i o ile zapewne na dniach wyjdzie
także nowej wersji 3.3.6).

Gimp 1.1.14 zostanie wystawiony na ftp dopiero po skorygowaniu błędu w
genrowaniu zależności perlowych (niestety dla tej wersji gimpa są one
generowane niepoprawnie).

> PS. Czy ktoś widział na FTP moduły perla potrzebne dla nieg? Bo ja nie :)

Znaczy się ? :-) mozesz podręcić jasność .. pytania ?