Apropos ISPELL-a.

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Sob, 8 Sty 2000, 15:02:39 CET

wrobell wrote:

> On Fri, Jan 07, 2000 at 07:59:35PM +0100, Martin Dalecki wrote:
> [...]
> No właśnie. Na
>         ftp://ftp.elka.pw.edu.pl/vim
> znajdują się patch-e zrobione przez Wlodzimierza Macewicza,
> które umożliwiają vim-owi podreślanie błędów. Autor vim-a
> nie zgodził się na ich umieszczenie w standardowej dystrybucji
> edytora. Nie jest mi wiadome dlaczego. Równolegle z tym listem
> wyślę zapytanie dlaczego tak się nie stało do w/w. Odpowiedź
> podeślę na listę.

Apropos tego pracowania pod Win/DOS-em. Dlatego właśnie sugerowałem
aby zimplementować kommunikację ispell-a poprzez UDP, źe pod windowsem
brakuje pipeów z prawdziwego zdarzenia.

Hmm jak tak sobie pomyślę, to z tego co ja wiem to biblioteki
kompatybilijności z cygwin sobie z tym problemem jakoś poradziły...

Zobaczę właśnie ssię vim5.6a_wm.zip ciekawe jak to jest tam zrobione,
właśnie i tak hackuję nad VIM-em ;-) (Chodzi mi właściwie obecnie o
prawidłowe pełne wspomaganie czcionek o kodowaniu 16-bitowym i
w perspektywie UNICOD-u...

--
	Marcin Dalecki