Listonoszy było wielu ale .. mało ktosłyszał o Jankielu ;-)

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 13 Sty 2000, 10:19:15 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Podsłuchane z rozmowy kloczek <-> wiget (opublikowane za obopulną zgodą ;)
> (nie cenzurowane)
>
> [kloczek] kurcze żeby tak w najbliższym czasie były przynajmniej dwa, trzy MTA którymi dałoby sie żaglować z równie dużą swobodą jak z fingerd
> [wiget] to nie tak łatwe
> [wiget] konfiguracja fingera to pare linijek
> [wiget] konfiguracja MTA to już jest trochę więcej
> [kloczek] ale samo konfigurowanie to też jeszcze pryszcz
> [kloczek] skompilowane to to bedzie dopiero jak doleje sie do tego troche śrubokrętów (tych no triggerów ;)
> [...]

AK-47, G-3, M16, granat?

A tak serio to spędziłem kiedyś trzy bite dni na przenoszenu instalacji
mail serwera pod q-mail na sendmail z jednej maszynki na drugą.
Sprawa jest moim zdaniem ponad siły wszelkiej automatyzacji...
(A i tak musiałem po drodze napisać sporo scrybów).

--Marcin Dalecki