Apel o rozwagę :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 13 Sty 2000, 20:01:55 CET

[sobota, 08 styczeń 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Micjał odrobina rozsądku .. po to możesz dostawać commit logi ze zmian w
> repo (których sumarycznie jest mało w masie) żebyś mógł przy tej okazji
> zdecydować czy daną wersje pakietu potrzebujesz czy nie. Ostatnie zmieny w
> XFree86 nie były istotne bardzo.

Ja jestem przekrojowym, standardowym userem PLD. Nie czytam commit logów.
Jak coś jest na FTP, to zasysam to. Bez sensu byłoby zmuszać kogoś do
śledzenia commit logów.

> Były istotne o ile o ile ktoś chciał
> przekompilować (dla użycia gorowej binarki nie miało to zaczenia) nowego
> smpega. W najbliszym czasie w XF mozna się spodziewać kolejnych wersji i
> to w dwuch ogałęzieniach (XFree86 3.9.17 i o ile zapewne na dniach wyjdzie
> także nowej wersji 3.3.6).

Właśnie. Kiedy na FTP 3.9.17? I czy da się tego już normalnie używać? :>

> Gimp 1.1.14 zostanie wystawiony na ftp dopiero po skorygowaniu błędu w
> genrowaniu zależności perlowych (niestety dla tej wersji gimpa są one
> generowane niepoprawnie).

> Znaczy się ? :-) mozesz podręcić jasność .. pytania ?

Brak mi modułów:

perl(Gimp::basewidget)
perl(XSLoader)

Żadnego nie znalazłem. Chyba, że robie źle, wzorując się na nazwie :).

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer