Instalacja PLD

Sob, 29 Sty 2000, 15:11:09 CET

On Sat, 29 Jan 2000, Marek L. Kozak wrote:

> Oops, poprawiłem się i rezultat jest taki:
> rpm-3.0.3-17
> fileutils-4.0i-1mdk
> util-linux-2.9v-1
> man-1.5g-7
> console-tools-0.3.3-2

Mana już można usunąć z tej listy. U mnie dodatkowo jeszcze:

comanche-0.6a-1
MAKEDEV-2.5-1
xinitrc-1.4-2d
sysklogd-1.3.30-5d
rhs-printfilters-1.46-3
setconsole-1.0-5
tksysv-1.0-3
whoson-1.09-1
xntp3-5.93-5
sgml-common-0.2-3
util-linux-2.10c-1
perl-Unicode-Map8-0.06-3
AfterStep-1.7.164-1

Afterstepa, whosona i xntp na pewno dzisiaj obrobię.
sysklogd też jeszcze dzisiaj pójdzie na automaty po rozdzieleniu na
syslogd i klogd (tak żeby można było uzywać trgo z syslog-ng .. o czym już
kiedyś była mowa).

Ktoś coś innego sobie rezerwuje ?
[..]
> Przytoczę przy okazji pytanie, które zadałem w innym wątku a na które
> nie otrzymałem odpowiedzi: Kiedy poniższe pakiety będą dostępne w PLD ?
> fileutils
> dev
> passwd
> sysklogd
> net-tools

Z powyższego zostanie ejszcze tylko dev. Reszta jest lub zaraz będzie.
Do przeróbki moze być jeszcze passwd który zawiera obecnie chsh, chfn w
wersjach które nie za bardzo chodzą. Trzebaby zobaczyć jeszcze wersje z
shadow czy nie są pamified i/lub czy w Debianie nie ma na to odpowiednich
patch. Ma ktoś chęć zająć sie tym ?

Po za tym z błędów jeszcze to na bugs znajdują się jeszcze ostatnio
dopisane uwagico do sp i konfliktu z jakimś pakietem.
Wogóle co do bugs. Sergiusz tak jak kiedyś wspominałem dobrze byłoby żeby
każdy nowy BR był wysyłany bądź na pld-list bądź na osobną listę. Da sie
to zrobić ? Chodzi o to żeby wiadomości o zgłaszanych błedach docierały
bezposrednio do potencjalnie zainteresowanych.