MySQL - zapraszam :_)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 29 Sty 2000, 15:45:35 CET

Ello

MySQL już zrobione, a dokładniej nie ma jeszcze poprawionego mysql.init
(jest oryginalny) oraz nie jest generowana baza w %postin. To już wkrótce.
Na razie prosiłbym o spojrzenie na to i komentarze, bo jak niektórzy wiedzą
(Serek :>) jeszcze nie jestem zbytnio oswojony z tą bazą. Zaraz wrzucam do
repo.

Co do mysql.init natomiast mam problem. O ile wystartowanie jakoś mi się
udaje zrobić (zgapiłem z qmaila), to zabicie go nie wychodzi. killproc nie
zawsze sobie daje radę, bo mysql się odradza. Może jest jakaś specjalna
metoda downowania go? Użycie mysqladmin shutdown chyba odpada, bo wymagane
jest podanie hasła, a póki nie zostanie zaaplikowane konto z generowanym
hasłem, nic nie zrobimy :>.

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer