MySQL - propozycje ;)

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 26 Sty 2000, 14:01:19 CET

On śro, sty 26, 2000 at 01:44:24 +0100, Michal Margula wrote:

> [...]

o ile pamietam, dawno temu instalowalem mysql z rpm-a,
wszystko bylo okiej, zrobily sie ladne bazki mysql i test, wszystko hulalo.

700

lepiej zrobic nowy, ten co jest, nie pasi do pld.

nie mam pojecia. ja tam uzywam, ale 1.5 to duzo.

raczej pomyslec dokladniej co to za patch.

ehm, ktorych userow - systemowych czy mysqlowych?
jesli systemowych, to w passwd i group powinien juz byc mysql, jesli go nie ma,
nalezy jak najszybciej dodac.

--s