SAMBA

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 27 Sty 2000, 11:43:42 CET

[środa, 26 styczeń 2000], Bartosz Waszak napisał(a):

> Czy ktoś próbował integrować autentykacje w Sambie z LDAP. Chodzi mi o
> możliwość korzystania ze wspólnych haseł do Linux'a i do samby. I czy
> da się to zrobić korzystając z kodowanych haseł (encrypted passwords w
> smb.conf). OpenLDAP nie chce współpracować z sambą. Czy jest jeszcze
> jakiś darmowy serwer LDAP prócz openldap.

Hasła nie mogą być te same ponieważ jest używany inny mechanizm hashujący.
Też kiedyś myślałem że zastosowanie LDAP ułatwi mi zarządaznie sambą ale po
tej informacji stwierdziłem że to za duży narzut a i tak nic nie daje.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key