Nadal mam problemy z dostępem.

Lukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Śro, 26 Sty 2000, 20:44:53 CET

On Wed, Jan 26, 2000 at 07:46:51PM +0100, ---%serek--- wrote:
> wystarczy prawidłowo wpisać CVSROOT, nic poza tym.
>
> CVSROOT=:pserver:dobrek w cvs.pld.org.pl:/cvsroot

Po pierwsze przepraszam nie chciałem tego tu wysyłać ale adres
wpisałem z głowy i mi się pomyliło. Skoro jednak już napisałem to
wydaje mi się, że to jest dobrze ustawiona zmienna CVSROOT.

student:~> echo $CVSROOT
:pserver:dobrek w cvs.pld.org.pl:/cvsroot

Mimo to:

student:~> cvs login
(Logging in to dobrek w cvs.pld.org.pl)
CVS password:
cvs [login aborted]: authorization failed: server cvs.pld.org.pl rejected accessExit 1

--
Łukasz Dobrek
SNŚ Al. Lotników 32/46 02-668 Warszawa