kernel

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Pon, 31 Sty 2000, 01:20:46 CET

Właśnie robie pakiet kernel. Będzie w poniedziałek wieczorem w repo.

Jakby ktoś miał uwagi praktyczne to zapraszam ;)

Wykorzystywane pacze:

ReiserFS 3.5.16
ATM 0.59 + Fore PCA200e
Security by Solar
RAID 0.90
kerneli 2.2.13.3

reiserfs wkompilowałem na stałe żeby można było zainstalować PLD
na tym fs-ie :)

Parę uwag:
- wywaliłem config-i386-smp, nie istnieje coś takiego jak SMP w i{3,4}86.
- zakomentowałem pakiety fb, nie znam się, nie będę psuł.

Osobnicy posiadający skwarki i alfy będą proszeni o dodanie konfigów.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio