kernel

Pon, 31 Sty 2000, 02:52:16 CET

On Mon, 31 Jan 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Właśnie robie pakiet kernel. Będzie w poniedziałek wieczorem w repo.
>
> Jakby ktoś miał uwagi praktyczne to zapraszam ;)
>
> Wykorzystywane pacze:
>
> ReiserFS 3.5.16
> ATM 0.59 + Fore PCA200e
> Security by Solar
> RAID 0.90
> kerneli 2.2.13.3
>
> reiserfs wkompilowałem na stałe żeby można było zainstalować PLD
> na tym fs-ie :)

Łel .. ja nie mam nic przeciwko powyższemu :-)
Cieszyć się tylko wypada, że chciało Ci się to posunąć do przodu :_)

> Parę uwag:
> - wywaliłem config-i386-smp, nie istnieje coś takiego jak SMP w i{3,4}86.
> - zakomentowałem pakiety fb, nie znam się, nie będę psuł.

To będzie głownie potrzebne o ile bedziemy chcieli korzysytać FB w
instalatorze ale i bez tego też warto bezie mieć seryjne kernele pod FB.
Nareszcie bezie można poważniej ruszyc pakiety zawierajace rózne kawałki
modułów do kernela (zaczynając na pcmcia-cs, a kończąc na BasiliskII).

> Osobnicy posiadający skwarki i alfy będą proszeni o dodanie konfigów.

Jes .. właśnie udało mi się chyba przeskoczyć kompilację gcc na sparc.
Jeszcze co prawda trwa budowanie pakietu ale wygląda że przeszło te
miejsca na których dotychczas mie sie wszystko rozkłądało na łopatki
(przynajmniej sparc32 .. jeżeli dobrze pójdzie to za kawałek wrzucę do
repo cały worek patchy do gcc - głownie z Debiana, co będzie jeszcze
wymagało przetestowanai tych zmian takze i na x86) i po skompletowaniu
jeszcze glibc bedzie już z górki i o ile jeszcze cos sie nie wywali na
drogę to za kilka dni port sparcowy dołączy jako rególarnie obsługiwany i
wystawiany na ftp :-)