Instalator PLD

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 4 Sty 2000, 18:45:48 CET

On pon, sty 03, 2000 at 10:37:56 +0100, Michal Margula wrote:
> Przydałoby się zebrać kilka osób, żeby się za to zabrały, a kasę wykorzystać
> na cele PLD (tylko jakie?).
>
> Kto mógłby się za to wziąć? Ja nie jestem kompetentny do takich operacji :)

jak juz napisalem jak nikt sie za to nie wezmie. To ja to sprobuje
skonczyc. Ale nie w tej chwili bo za 15 minut mam kolo z analizy :))))

pa

PS. Ta kasa to jednak dobry pomysl. Bo od jakiegos czasu panuje zastoj :(

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )