Instalator PLD

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 5 Sty 2000, 16:30:40 CET

On wto, sty 04, 2000 at 09:16:02 +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:
> Tez mi przyszla do glowy taka motywacja.
> Problem polega na tym ze pojawienie sie takiej plytki zostanie
> zinterpretowane przez tak zwana opinie publiczna jako wypuszczenie przez
> PLD team oficjalnej wersji, a na to jest przynajmniej moim skromnym
> zdaniem duzo za wczesnie.
> Dystrybucja ani sie nie zaczyna ani nie konczy na instalatorze.

ja bym tam sie wyluzowal. instalator nam obecnie najbardziej sie przyda.
prace nad PLD pojda po zrobieniu instalatora w blyskawicznym tempie,
szczegolnie, ze niewiele brakuje.

--
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at ef.net | icq#51081356