Instalator PLD

tomasz.sterna@ccbeverages.com tomasz.sterna w ccbeverages.com
Czw, 6 Sty 2000, 09:21:55 CET

>Tego nie mozemy zrobi? gdy? nie mozemy zmienia? licencji zasobów na jakich
>operujemy. Udost?pnienie tych zasobów w tej chwili bez wi?kszego komenta?a
>by?oby poprostu szkodkliwe gdy? w tej chwili wupuszczenie takiej pytki
>wprowadza skojarzenie, ?e jest to mniej wi?cej tak samo funkcjonalnie
>gotowe do u?ycia od zaraz jak RH czy inne dystrybucje.

Nie to mialem na mysli..
Chodzilo mi wlasnie o powstrzymanie mozliwosci wyrobienia przez kogos
zlej opinii o PLD u innych przez rozprowadzanie nieukonczonych pakietow.

Nie mowie o zmianie warunkow licencji oprogramowania jakie znajduje sie
w zasobach, tylko o ograniczenie redystrybucji samych zasobow.

Sa publicznie dostepne w internecie wiec nie powinno byc problemu.
Ale jesli bylaby konieczna czyjas zgoda, to ta osoba moglaby zadbac o to,
zeby wymagane komentarze sie pojawily.

--
Smoku