Moje boje z PLD

Marek L. Kozak marko w terabajt.pl
Wto, 11 Sty 2000, 17:01:56 CET

Martin Dalecki wrote:

> Nie tak całkiem zbędny. On jest po prostu zancznie szybszy.
Nie kwestionuję jego zalet, jednak w przypadku gdy nie jest
wykorzystywany IMO nie jest potrzebny.

> A jeśli tak faktycznie bliżej się mu przyjżysz to pod względem
> możliwości interakcyjnych nie jest on gorszy od bash-a.
AFAIR zużywa też mniej pamięci od Basha i być może gdy PLD będzie miało
instalator, który wykona jakieś (dzisiaj mi nie znane) zaklęcia
powodujące poprawne działanie tego co pod Bashem nazywa się PS1, będzie
miał historię poleceń i własne rc dla każdego usera to pewnie jego będę
używał. Dzisiaj nie spełnia on moich oczekiwań.

> Ano bo jego konfiguracja jest napisana w tej otoczce. Sprubuj
> wytlumaczyć autorowi perl-a że to wcale nie cacy pomysł...
Perla nie znam. Mam zainstalowany tylko pakiet podstawowy bo wymaga go
mc :-)
Nigdzie nie znalazłem żadnych skryptów konfiguracyjnych dla tego
pakietu.

PS. Marcinie, prośba, nie cytuj całości listu przy odpowiadaniu. Jestem
modemowcem.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak