Apel o rozwagę :)

Pią, 14 Sty 2000, 10:40:41 CET

On Thu, 13 Jan 2000, Michal Margula wrote:
[..]
> Ja jestem przekrojowym, standardowym userem PLD. Nie czytam commit logów.
> Jak coś jest na FTP, to zasysam to. Bez sensu byłoby zmuszać kogoś do
> śledzenia commit logów.

Wcale nioe jest tego dużo. kilka, czasami naście listów dziennie.

> Właśnie. Kiedy na FTP 3.9.17? I czy da się tego już normalnie używać? :>

Ja robię w tej chwili 3.3.6. Janek próbuje zdaje sie z 3.9.17. Muślę, że
na dniach można sie spodziewć 3.3.6, ai 3.9.17 też chynba nie bedzie dużo
później.

> Brak mi modułów:
>
> perl(Gimp::basewidget)
> perl(XSLoader)
>
> Żadnego nie znalazłem. Chyba, że robie źle, wzorując się na nazwie :).

Tu jest bład w generowaniu zależnosci w rpm-ie (najp[rawdopodobniej).
Piotrek Czerwiński nad tym pracuje. Dajmy mu spokojnie skończyć (sesja
sie zbliża :-).
Na razie możesz to zainstalować z --nodeps.
Dzisiaj spróbuję przyjrzeć sie nowej wersji 1.1.15.