MySQL - propozycje ;)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 26 Sty 2000, 17:41:58 CET

[środa, 26 styczeń 2000], ---%serek--- napisał(a):

> o ile pamietam, dawno temu instalowalem mysql z rpm-a,
> wszystko bylo okiej, zrobily sie ladne bazki mysql i test, wszystko hulalo.

A u mnie, jeśli jest opcja -IN-RPM, to baza nie tworzy się :\. Bez -IN-RPM
wszystko gra. Nie bardzo rozumiem sens dodawania tej opcji, a ze źródeł
skrypotu niewiele wyczytałem.

> 700

Ale w tym katalogu leży socket mysql.sock, z którym łączą się lokalne
klienty MySQL... więc jak?

> lepiej zrobic nowy, ten co jest, nie pasi do pld.

OKI. Zrobię to wkrótce.

> raczej pomyslec dokladniej co to za patch.

oto on:

 @ifinfo
 @format
-START-INFO-DIR-ENTRY
-* mysql: (mysql).               @strong{MySQL} documentation.
-END-INFO-DIR-ENTRY
+ w dircategory Data bases:
+ w direntry
+* mysql: (mysql).              @strong{MySQL} documentation
+ w end direntry
 @end format
 @end ifinfo

> ehm, ktorych userow - systemowych czy mysqlowych?
> jesli systemowych, to w passwd i group powinien juz byc mysql, jesli go nie ma,
> nalezy jak najszybciej dodac.

Systemowych, bo aktualnie user mysql jest dodawany z %prein.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer