Instalacja PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 29 Sty 2000, 00:51:28 CET

On Fri, 28 Jan 2000, Jan Rekorajski wrote:
> -U?
jakie -U? tam jest wywołanie "/sbin/lilo >/dev/null"...

> ke? chyba ci się pomyliło z wmconfigiem :)
nie, ztcp chkconfig. Coś na temat tego, że w niektórych sytuacjach
on najpierw tworzy linki, potem te linki są kasowane... czy jakoś tak...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...