Fonty, fonty...

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pon, 31 Sty 2000, 09:53:35 CET

[niedziela, 30 styczeń 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Sun, 30 Jan 2000, wrobell wrote:
> [..]

> Trochę sie juz polepszyła łaczność (można przynajmniej się dostać prawie
> wszędzie choć o prędkości to nie ma co mówić) i raczje nie bedzie to
> potrzebne niemniej pod wskazanym adresem nie ma tego pliku. Jest za to
> ghostscript-fonts-std-6.0.tar.gz. To jest to ?
Tak. Na tym serwerze są dwa różne drzewa katalogów.
W każdym z nich były pliki, które zawierały te same fonty, ale
inaczej się nazywały, tj. ghostscript-fonts-std-6.0.tar.gz oraz
gnu-gs-fonts-std-6.0.tar.gz. Chyba ujednolicili nazwy, bo ścieżka
w spec-u jest raczej poprawna.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>