Moje boje z PLD

Malekith malekith w topnet.pl
Pon, 31 Sty 2000, 14:33:32 CET

On Wed, 12 Jan 2000, Martin Dalecki wrote:

> Blać je**** to trzeba wiedzieć jak działa rozwijanie list w shellu a
> nie pier***** w bambus (OK przepraszam... jestem cholrenie przeziębiony)
>
> tak więc np.
>
> find ./ -noleaf |  while read A
> do
> 	echo "$i" # tak tylko przykładowo
> done
>
> Działa cacy!

nie do końca, 'read i' albo 'echo "$A"' ale to akurat szczegół. bo nie o
to mi chodziło. (w perl'u zamiast finda można użyć znacznie
efektywniejszego opendir/readdir)

chyba przykład <*> był zły, chodzi raczej o <{dir1,dir2}/*.{cc,c,h}>,
czego find nie przełknie. a tak swoją drogą ciekawe co zrobi, gdy
plik bedzie miał w nazwie \n ;))) ?

sam pomysł robienia globów przez shella nie jest może najszczęśliwszy (nie
byłoby chyba tak ciężko napisać to od 0, albo zerżnąć z tcsh), ale pasuje
do perla - popen("date") w celu pobrania daty w C wyglądałoby dziwnie,
ale $date=`date` jest całkiem normalne.

> Może w trybie interakcyjnym, bo w scryptach, ssie...

czy ja coś pisałem o skryptach ;) ? dla mnie jesli coś jest dłuższe niż
10 lini należy to napisać w C albo perlu. a w tcsh w życiu nie napisałem
skryptu mającego choćby 3 linie.

> (Ciekawe kto ma większego ... miotacza ogniem.)

???

|  Malekith  |  [mailto:malekith w topnet.pl]  |   The GNU time   |
|   SIGNED   |  [http://malekith.topnet.pl]  |    is *near*.    |
| The killer awoke before down  / He put his boots on / He took |
| a face from the ancient gallery / And he walked down the hall |