Instalacja PLD - wrazenia

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Czw, 13 Lip 2000, 08:33:25 CEST

[czwartek, 13 lipiec 2000], Jacek Osiecki napisał(a):

> Acha - ni cholery nie mogę zmusić lilo do działania na dysku scsi -
> szczegóły na pcol w moim postingu z subj:

Nie czytam często pcol, dlatego odpowiadam na liście pld.

> 	"PILNE! Problem z LILO na dysku SCSI"
> Jak ktoś zna rozwiązanie, to będę bardzo wdzięczny :)

Zapewne jądro ładuje się i wyświetla komunikat, że nie może podmontować
partycji root...(???)

Wyjściem z tej systuacji jest utworzenie prostego pliku initrd z fs
(np. initrd-pld.img) i wpisaniem do lilo.conf pozycji:

image=/boot/vmlinuz-pld
	label=linux
	root=/dev/sda2
	initrd=/boot/initrd-pld.img
	read-only

Natomiast w tym fs powinien znaleźć się w / plik wykonywany linuxrc
oraz w katalogu /lib sterownik do kontrolera SCSI.

Dokładnie co powinno się tam znaleźć mogę napisać już na priva.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl