PLD, bootkietka i FUJITSU 20GB

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 09:32:57 CEST

Witam,

Nie bardzo wiem kogo pytac o powody wiec pisze na liste.

Kupilem nowa maszyne, a w niej mam dysk 20GB.

po starcie z dyskietki PLD, zaczynaja sie warjactwa.
fdisk nie widzi poprawnie geometri dysku.
[nie wiem jak sie zachowuje kernel - za szybko znikaja komunikaty]

przy probie tworzenia partycji dostaj cos w stylu:
[....]
First cylinder(1-1, default 1):

i koniec :(

Co ciekawsze, RH 6.0, widzi go poprawnie.

Podobnie jest z prowizorka, odmaea dzialania.

Gdzie szukac bledow ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}