PLD i SCSI

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Nie, 16 Lip 2000, 12:46:11 CEST

[sobota, 15 lipiec 2000], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> na bootkietce jest 2.2.15 (przejscie na 2.2.16 jest chyba
> nieopłacalne) - ale patche na IDE są nałożone...
hmm, no to chiba mi sie cos pomerdalo...

> ??? gdzie szukałeś? (tzn. na jakim ftp?)
ftp.pld.org.pl/stable/i686
Oczywiscie nie kozystalem z iso bo nie bylo dla 686 a jak szalec to szalec
;)

kolejna sprawa, przydaloby sie przepuscic gnome przez buildery bo wymaga
libbz2.so.0 a na ftp lezy juz sobie libbz2.so.1.0.0.

- kde chyba powinno wypasc ze stable i pojsc do supported (qt-1.X).
- czy bzip musi wymagac tetexa do budowy, nie wnikalem w speca ale chyba
  lekka przesada jest ze do przebudowy pchelki potrzebne jest narzedzie
  zajmujace kilka mb?
- gdb wymaga libreadline.so.4.0 a na ftp jest libreadline.so.4.1 ale to juz
  sobie mozna rekompilowac po instalacji :>

to tyle o pakietach ktore instalowalem, chyba zanim wypale plytke
rekompiluje sobie wszystko z src.rpm :)
BTW nie byles pewny czy warto davac vfat do kernela, raportuje ze zostal
uzyty do instalacji ;)

newrom
robie cc na pld-list bo raczej tam powinna toczyc sie ta dyskusja.