Samba i zwis PLD przy restarcie

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 24 Lip 2000, 14:49:07 CEST

Witam!

Zauważyłem dziwną właściwość...
Otóż, gdy restartuję PLD, a są podłączone obce zasoby samby, to system zwisa
przed rebootem.

Dokładniej: pojawia się

"unmounting filesystems.....[BUSY]u
nmounting filesystems.....[BUSY}"

i wisi. Jak wcześniej odłączę sambę, to rebootuje się bez bólu...
To "wisi" to nie parę minut - raz całą dobę czekałem i nic...

A, to przy okazji jeszcze jedno pytanie:
Dlaczego właśnie po odmountowywaniu filesystemów pojawia się

"unmounting filesystems.....[BUSY]u
nmounting filesystems.....[DONE]"

zamiast po prostu

"unmounting filesystems.....[DONE]"

Gdzieś brakuje jakiegoś \n? A raczej jest jeden "busy" za dużo... szukałem,
ale nie miałem czasu eksperymentować...

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua w ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |