Propozycja strony WWW

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pon, 24 Lip 2000, 19:26:15 CEST

On Mon, Jul 24, 2000 at 06:43:15PM +0200, Michal Zawalich wrote:
> A może ktoś się przyglądał czy nie dało by się użyć XML? W końcu to
> internetowy standard. Przynajmniej w mozilli coś takiego powinno działać:
> <wstawka XML-Link="LINK" Role="HTML" Show="EMBED" href="plik.html"/>
A może moje ukochane PHP? ;) Raz, że nie ma wtedy znaczenia, czy jest to
Lynx, czy Mozilla - wszysktko dzieje się na serwerze, a dwa że też jest
dziecinnie proste. Chcesz włączyć plik? Proszę bardzo:
<?include('plik');?>
i załatwione. A prócz tego masz do dyspozycji cały język programowania,
z funkcjami,  konstrukcjami warunkowimi i wszystkim innym. Chcesz np.
wyświetlać na WWW listę modułów znajdujących się w repo wraz z opisami?
Wystarczy że dasz PHP dostęp do CVSROOT/modules (czy tam są jakieś
opisy?) a resztę już załatwi prosta pętla. Żyć, nie umierać :)
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--