Dlaczego make wywołuje aclocal i automake?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 25 Lip 2000, 18:51:48 CEST

On Tue, Jul 25, 2000 at 06:43:34PM +0200, Artur Frysiak wrote:
: On Tue, Jul 25, 2000 at 06:23:54PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
: > On Tue, Jul 25, 2000 at 06:07:38PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
: > : On Tue, 25 Jul 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
: > :
: > : Nie jestem pewien ale wydaje mi sie, że powinieneś jednak odkomentować
: > : AM_CONFIG_HEADER.
: >
: > Tak zrobiłem, dodałem pusty config.h.in i jest lepiej: już nie wołał aclocal i autoconf,
: > natomiast configure nadal sprawdzał obecność aclocal i auto*, a
: > make zaczynało od wywołania autoheadera.
: >
: > Jak wywołałem ręcznie autoheader przed ./configure i make
: > to jest ok tzn make robi już tylko to co trzeba.
: > Nadal jedna niepotrzebnie sprawdzane jest istnienie
: > narzędzi auto* w ./configure.
:
: Sprawdzanie jest wykonywanie na wszelki wypadek. Na etapie wykonania
: ./configure nie wiadomo jeszcze czy jakiś Makefile.am jest nowszy od
: Makefile.in lub tez configure.in od configure.
: Tym dopiero zajmie się make.
: Co do wywoływania autoheader to jest to całkowicie poprawne.
: Dałeś makro AM_CONFIG_HEADER a to powoduje zapotrzebowanie na config.h.in,
: które to jest robione autoheaderem.
Ok dzięki.

Inna sprawa: mam tam
AM_INIT_AUTOMAKE(lapack, 3.0.3)
jak zrobić żeby zdefinowany tu numer wersji
był przekazywany libtoolowi w postaci -version-info 3:0:3
Może wiecie jak albo widzieliście gdzieś taki przykład?

:
: Wiget
: --
: Artur Frysiak
: http://www.pld.org.pl/
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)