Propozycja strony WWW

Leszek 'Leon' Krupiński d w z.pl
Sob, 29 Lip 2000, 01:00:33 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]4275.1, Artur Frysiak reports:

> Tyle że nie widze sensu dynamicznego generowania stron PLD. Wystarczy jak to
> będzie uaktualniane max 2 razy dziennie z crona (generacja stron
> statycznych) i co 1h updatowane wynikowe strony z cvsa.

To może być ten php czy nie? Bo ja zaraz przed moim wyjazdem zacząłem
się zabierać do modyfikacji strony i mi właśnie wyszło 2 tygodnie
przerwy. Myślałem właśnie nad pehapem. Przede wszystkim (IMHO) nie można
kazać jednej osobie arbitralnie decydować co jest ważne a co nie. Można
zrobić jakiś formularzyk co by każdy mógł dodawać newsy przez WWW.

Pozdrawiam

--
 Leszek 'Leon' Krupiński jr.  +48 501 756 211
 System Administrator @ melog.com.pl