Propozycja strony WWW

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Sob, 29 Lip 2000, 20:25:51 CEST

On Sat, Jul 29, 2000 at 01:00:33AM +0200, Leszek 'Leon' Krupiński wrote:
: Witam
:
: Ship log, stardate [-30]4275.1, Artur Frysiak reports:
:
: > On Tue, Jul 25, 2000 at 07:23:11PM +0200, Andrzej Nakonieczny wrote:
: > > > Maszyna ta jest udostępniona dzięki uprzejmości jej administratora i nie
: > > > należy nadużywać tej uprzejmości.
: > >
: > > Wiget, wiesz, ze nie ma problemu. Tylko nie wiem co oznacza ta "odpowiednia
: > > wersja" ... :)
: >
: > Tyle że nie widze sensu dynamicznego generowania stron PLD. Wystarczy jak to
: > będzie uaktualniane max 2 razy dziennie z crona (generacja stron
: > statycznych) i co 1h updatowane wynikowe strony z cvsa.
:
: To może być ten php czy nie? Bo ja zaraz przed moim wyjazdem zacząłem
Jeśli ten wml okaże się dobry to jestm przeciw. Bez sensu robić dynamiczne
strony tam gdzie to nie jest potrzebne.

: się zabierać do modyfikacji strony i mi właśnie wyszło 2 tygodnie
: przerwy. Myślałem właśnie nad pehapem. Przede wszystkim (IMHO) nie można
: kazać jednej osobie arbitralnie decydować co jest ważne a co nie. Można
: zrobić jakiś formularzyk co by każdy mógł dodawać newsy przez WWW.
A po co przez www? Każdy zainteresowany ma dostęp do cvs, wystarczy.

IMHO zostawiłbym sprawę rewolucji na www na razie, aż się misiek
w tej sprawie wypowie, bo propozycja jego stron była pierwsza.
Jak każdy na hurra będzie tworzył swoje "szaty graficzne" i
kolejne propozycje oparte na coraz to innych rozwiązaniach
to nic z tego znowu nie wyniknie.

Pozdrawiam
Rafał

:
: Pozdrawiam
:
: --
:  Leszek 'Leon' Krupiński jr.  +48 501 756 211
:  System Administrator @ melog.com.pl
:  http://www.leon.w-wa.pl/
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)