No i stało się. Linux PLD wisi :-(

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Czw, 13 Lip 2000, 08:14:31 CEST

Hej!

Zawiesiłem Linuxa :-(((
Uruchomiłem prosty skrypt wyszukujący uszkodzone pliki jpg w kilkunastu
katalogach. Host na którym był uruchomiony ten skrypt to 2xPIII 600MHz
oraz kernel przekompilowany dla SMP.
Objawem tego jest całkowity zwis systemu (brak jakiejkolwiek reakcji
z poziomu zarówno klawiatury jak i sieci).

Myślałem może że to kwestia procków, ale na innym kompie ten skrypt
wykonuje się prawidłowo.

Może ktoś mi podpowiedzieć jak mogę znaleźć przyczynę zawieszenia
maszyny.

Pomyślałem, że to może być kwestia pamięci, kontrolera SCSI, ale
wcześniej wszystko kompilowałem bez problemu (nawet X'y) i nie było
żadnym problemów.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/