PLD, bootkietka i FUJITSU 20GB

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 09:29:33 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Kupilem nowa maszyne, a w niej mam dysk 20GB.

> po starcie z dyskietki PLD, zaczynaja sie warjactwa.
> fdisk nie widzi poprawnie geometri dysku.
> [nie wiem jak sie zachowuje kernel - za szybko znikaja komunikaty]
>
> przy probie tworzenia partycji dostaj cos w stylu:
> [....]
> First cylinder(1-1, default 1):

O... o właśnie to!

U mnie to samo, tyle, że na zwykłym, starym dysku scsi 2.1GB.

> Co ciekawsze, RH 6.0, widzi go poprawnie.

Stare PLD też mój dysk widzi tak, jak trzeba...

Coś mi się wydaje, że ten fdisk w najnowszym PLD jest trefny :(

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/