kloczek: SOURCES ghostscript-deviceslist.patch

Czw, 27 Lip 2000, 15:11:43 CEST

On Thu, 27 Jul 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Podoba mi się ten pomysł :) Daj znać, jak przekazywanie przez parametr
> dla make zadziała, to postaram się połączyć to z tym skryptem.

Działa i jest na tyle lepsze, że w specu można bezpośrednio pominąć przez
%ifnarch .. %endif te urządzenia które na konkretnej architekturze nie
mają racji bytu (na sparc* nie ma libsvga). Bez tego trzababy
prawdopodobnie szykować osobne patche na rózne przypadki. Zaraz wrzucę
speca jaki mi się już na sparcu skompilował to zobaczysz jak to zrobiłem.

Z 6.22 jest za to inna sprawa. Co prawda nie mam pojecia czy to
przypadkiem nie jest wina braku poprawek na listę wspieranych urządzeń (bo
u siebie mam jeszcze wersję bez patcha jaki wyciołem). Nie działa mi ggv
czy gv jako przeglądarka PS (programy te do renderingu ps używaja gs).

Zaraz bendę jeszcze próbował z gs z uzupełnioną listą urządzeń więc sie
okaże na ile jest ta wersja warta używania.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/