kloczek: SOURCES ghostscript-deviceslist.patch

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Czw, 27 Lip 2000, 11:20:06 CEST

On Wed, Jul 26, 2000 at 11:56:26PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Hmm .. ciekawe jakby to spleść razem żeby nie modyfikować za każdym
> razem. Może by tak to zrobić w ten sposób, że ten skanerek byłby
> wywoływany w `` jako parametr make w %build (??) .. tylko wtedy
> odpowiednią listę rzeczy musiałby wypluwać na stdout. Co o tym myślisz ?
Podoba mi się ten pomysł :) Daj znać, jak przekazywanie przez parametr
dla make zadziała, to postaram się połączyć to z tym skryptem.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--