Keyserver

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Czw, 27 Lip 2000, 16:22:14 CEST

On śro, lip 26, 2000 at 06:59:55 +0200, Jacek Konieczny wrote:
> OK, serwer chodzi: pldpgp.bnet.pl
> Jeśli jest do zakaceptowania (działa według tego co napisałem) można dać
> na niego CNAME pgp.pld.org.pl (no nie zupełnie, to już jest CNAME).
> Na taką nazwę też ustawiłem name-virtual-hosta w apache'u
>
> Jeśli mój pomysł się nie podoba, można ten serwer po prostu zignorować.

Podoba sie, podoba :-) Ponieważ dość starannie przeglądam logi
serwera cvs, mysle, ze sie uda uniknąć sytuacji, w ktorej ktos
nieuprawniony zamieni klucze w repozytorium.

> Acha jeśli, ktoś by miał propozycję na inną stronę WWW keyservera, niech
> podeśle ją Krzychowi (z wyjaśnieniem o co chodzi :-> ).

wlasnie, mozesz wlozyc te strone do cvs-u i synchronizowac ja raz dziennie
z anoncvs-a? i w jaki sposob klucze z cvs trafiaja do serwera? mozesz
opisac w skrocie ten mechanizm?

dzieki za serwerek, dziala zatem juz pgp.pld.org.pl - prosze wszystkich
zainteresowanych o wpisanie go do ~/.gnupg/options

l8er -
--
http://metalab.unc.edu/ser/  +|+  on_irc: serek at ef.net  +|+  icq#51081356

polish  linux  distribution