Nowe zasoby na ftp://ftp.pld.org.pl/

Pią, 28 Lip 2000, 12:32:11 CEST

On Fri, 28 Jul 2000, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> Poza tym są problemy z get{name,addr}info, ale na to wystarcza rekompilcja
> progromów które dostają czkawki. No zmienił się interface libio, przez co
> są duże problemy z kompilacją kodu C++ (jak ktoś nie wierzy niech spróbuje
> skompilować mozille albo gcc(bez mojej łaty)).

A fakt.
Czy masz już może jakąś lisę progrmów które z tym mają kłopoty ?

[..]
> A to jest naprawdę chore, dali by se głąby na wstrzymanie, jakby co to
> db{1,2,3} w repo są i jak ktoś chce się bawić to wolna droga ;)
> IMO najlepiej by było wywalić db1, zostać przy db2 i powoli wprowadzać
> w miarę bezboleśnie db3.

Myślę, że nawet juz teraz możnaby obecnego glibc 2.1.3 przystosować do
tego, żeby były generowane pakiety db{1,2}{-devel,-static}. Przynajmniej w
pozostałe pakiety bedą już wpadać zalezności jakie przy użyciu obecnefo
glibc 2.1.9x czy przyszłego 2.2 bedą musiałby napewno wpadać.

Jak tylko skończę porządkowanie kilku pakietów z listy jaką Paweł mi
dzisiaj podesłał to spróbuję zajać sie glibc (2.1.3) żeby to wporwadzić
dodajac przyokazji podpakiety nss_* (tą zmienę trzeba bedzie też nałożyć
potem na branch GLIBC_2_2).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/