Propozycja strony WWW

Leszek 'Leon' Krupiński d w z.pl
Nie, 30 Lip 2000, 14:10:31 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]4282.9, Rafał Kleger-Rudomin reports:

> : Można
> : zrobić jakiś formularzyk co by każdy mógł dodawać newsy przez WWW.
> A po co przez www? Każdy zainteresowany ma dostęp do cvs, wystarczy.

IMHO lepiej, łatwiej i szybciej jest to zrobić przez www. Chociażby
dlatego, że przez www wystarczy wpisać tekst, nie zagłębiając się w
HTML'a czy cokolwiek innego. Dostęp do stron przez CVS jest od dawna, a
jakoś nie widać, żeby tłumy ludzi dopisywały nowości.

> IMHO zostawiłbym sprawę rewolucji na www na razie, aż się misiek
> w tej sprawie wypowie, bo propozycja jego stron była pierwsza.

A dlaczego opinia Miśka ma być w tej sprawie decydująca? Argument "bo
propozycja jego stron była pierwsza" jakoś do mnie nie trafia.

> Jak każdy na hurra będzie tworzył swoje "szaty graficzne" i
> kolejne propozycje oparte na coraz to innych rozwiązaniach
> to nic z tego znowu nie wyniknie.

A ja uważam, że jeśli będzie kilka różnych rozwiązań, to można będzie
wybrać najlepsze z nich.

Pozdrawiam

--
 Leszek 'Leon' Krupiński jr.  +48 501 756 211
 System Administrator @ melog.com.pl

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/