info czy sgml?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 1 Cze 2000, 18:49:12 CEST

czwartek, 01 czerwiec, Tomasz Kłoczko natłukł(a) [To PLD List]:

> Najlepiej byłoby trzeymac wystko jednak w jakieś postaci SGML
> to wtedy i wyszykiwaniem jak i przeglądaniem i drukowaniem nie
> byłoby tyle ceregieli.
Jasne, a kernela w źródłach? ;-)

Nic nie mam przeciwko SGML-owi -- lubię, czasem używam
i mam/staram się mieć wszelkie potrzebne narzędzia, ale:

1) czy jak ktoś chce to wydrukować, to ma sobie jadetex-a,
tetex-a, czy jakieś inne zwierzę do tego specjalnie instalować/
konfigurować?

2) jak tam polskie znaczki i inne ułomności (nie pamiętam już,
ale maszynerii docbooka nie potrafiłem nauczyć paru potrzebnych
mi kiedyś rzeczy)

Jak się ma ps-a, to szybki ciach-ciach i ma się książkę, jak
pdf-a, to można windziarzowi podrzucić na dokształt...

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}