Ghostscript fonts?

Piotr Pawlik piotrus w biocyb.ia.agh.edu.pl
Wto, 13 Cze 2000, 16:38:02 CEST

Witam,

Sorry, nie jestem twórcą, ale za to od dłuższego czasu używam PLD (jako
desktop). Nie używam CVSa, lecz staram się być na bieżaco z tym co
pojawia się na ftp stable. W związku z tym ostatnio upgradowałem
ghostscripta do wersji 6.21, ale niestety nie towarzyszy mu
zaktualizowany pakiet fontów, przez co nie jestem w stanie go używać
("Error: /invalidfont in findfont ...").
 Czy ja coś robię źle, czy jednak ghostscript-fonts-std powinien być
uaktualniony?

Piotru$

P.S.
Co to za wersja  6.21? wszędzie znajduję 6.01?