Ghostscript fonts?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 13 Cze 2000, 19:55:02 CEST

On Tue, Jun 13, 2000 at 04:38:02PM +0200, Piotr Pawlik wrote:
: Witam,
:
: Sorry, nie jestem twórcą, ale za to od dłuższego czasu używam PLD (jako
: desktop). Nie używam CVSa, lecz staram się być na bieżaco z tym co
: pojawia się na ftp stable. W związku z tym ostatnio upgradowałem
: ghostscripta do wersji 6.21, ale niestety nie towarzyszy mu
: zaktualizowany pakiet fontów, przez co nie jestem w stanie go używać
: ("Error: /invalidfont in findfont ...").
:  Czy ja coś robię źle, czy jednak ghostscript-fonts-std powinien być
: uaktualniony?
Fonty są ok tylko ghostscript ich nie znajduje
Poprawiony ghostscript-6.21-2 już się pojawił na ftp i teraz
powinno być wszystko ok

:
: Piotru$
:
: P.S.
: Co to za wersja  6.21? wszędzie znajduję 6.01?
np na http://download.sourceforge.net/ghostscript/
to jest wersja testowa
polecam http://korweta.task.gda.pl:8000/ftpsearch do wyszukiwania takich rzeczy (w polsce)

:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/